Najbardziej widoczna zmiana


Najbardziej widoczna zmiana wreszcie przeprowadzona.

Przygotowania do tego wpisu trwały najdłużej, wszystko przez problemy techniczne. Ale od początku...

Stwierdziłem że pomaluję błotniki, bo trochę się poobdzierały, porysowały itp. 
Żeby było ładniej uznałem, że przynajmniej podkładem pomalujemy z pistoletu, pomagał mi w tym kolega Staszek, wspominałem o jego Simsonie całkiem nie dawno. 
Następnie pomyślałem że przy okazji można pomalować bak pistoletem - zarówno podkład i kolor. Tak więc trzeba było Simka odrobinę rozebrać na początek. 


Błotniki zostały ładnie pomalowane czerwonym podkładem i czekały aż znajdę czas żeby je pomalować sprayem (taniej :D). 


Kolor srebrny z efektem chromu. 



Z bakiem było trochę trudniej, Staszek pomalował go też czerwonym podkładem , niestety ten moment nie został uwieczniony,  i czekaliśmy żeby można było nałożyć kolor. Został pomalowany czarną farbą nitro i... się zważył, więc trzeba było kupić nową farbę i pomalować jeszcze raz, tym razem się udało. Ogólnie efekt końcowy jest zadowalający jak dla mnie, zresztą oceńcie sami:




Komentujcie, wyrażajcie swoją opinię na temat wyglądu, zobaczymy czy podjąłem słuszną decyzję wybierając takie barwy dla Simka.

Cześć!